jag har tråååååkigt!

Sitter just i mitt klassrum och väntar på att de två nördarna som jag ibland kallar kompisar ska sluta spela dataspel. Väldigt grabbigt och väldigt nördigt och väl en bra beskrivning på det som de håller på med. Själv gör jag ingenting. Skrev färdigt min läxa till imorgon för ungefär en timme sen och har sedan dess velat gå härifrån och hittat på något annat. Men icke, för pojkarna vägrar lyssna. Så jag sitter och tråkar mig på internet.

Jag saknar Rut och jag saknar Louise och jag saknar bajsanna (tack för din söta kommentar, och för övrigt kan jag inte kommentera din blogg, för jag har inget blogspot-konto). Saknar ju en hel dröjs med folk till också, men jag orkar inte nämna alla jämt.

Nej, nu har jag haft tråkigt i allt för lång tid. Ska nog gå upp på mitt rum och ha tråkigt där istället. Orkar inte lyssna på alla fula ljud i stil med: "watch out..." med mongodataröst. So long världen.

Kommentarer
Postat av: Rut

Saknar dig med! Det suger att allt splittras sa nar folk skaffar sig liv efter skolan.. fast det ar sa det ar bara. Nar vi ar pensionarer ska vi ha tepartyn med bullar och massa kakor och lara varandra att sticka!

2008-11-19 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback