Dumma blogg

Innan idag skrev jag ett inlägg till denna olydiga blogg som inte ville laddas upp. Därför blev jag sur på min blogg nu. Det förra inlägget handlade mest om att det var synd om min blogg och att jag hade massa saker jag borde skriva om som jag inte har gjort än... Men det orkar jag inte nu heller, även om det ända jag gör är att vänta på att fotbollen ska börja. Final ikväll, Tyskland-Spanien. Ska bli väldigt spännande! Jag hejar förstås fortfarande på Tyskland för mina tyska kompisars skull. Så känner er hedrade nu ni som läser, vilket kanske bara är Simon? Jaja, iaf heja Tyskland!

Nej nu har jag ingen lust att skriva något mer, förutom att jag saknar Alexandra! Älskade bajssyster varför bor du inte här längre? Jaja, sånt är livet. Nu ska jag gå. So long mina trogna läsare.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SPANIEN VANN!!



saknar dig massor vännen, känner mig liite lost utan dig hehe. SKa fixa min telefon idag :)



Pussbajs

2008-06-30 @ 09:42:01
Postat av: Simon tysk

Tack att du hejade på tyskland! Det hjälpte i alla fall till finalen...

Kram

Postat av: Mareike

Det är inte bara Simon som läser det här... det ville jag bara säga :-P



Och jag ska svara på ditt mejl snart...



Kramilikram

2008-07-01 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback