Ps. I Love You

Jag har officiellt hittat tillbaka till mitt forna, bloggskrivande jag. Det är ju faktiskt jätteroligt. Haha. Men det var inte vad detta inlägg skulle handla om.

Istället tänkte jag skriva om en film. En film som har samma namn som detta inlägg, Ps. I Love You. Det är verkligen en bra film. Se den. Men herregud vad jag gråter varje gång jag ser den. Jag har seriöst aldrig gråtit så mycket till en film i hela mitt liv, och jag har ändå sett en del sorgliga filmer. Vet inte varför men jag kan bara inte sluta gråta. För när man väl har gjort det och kanske skrattat lite grann så kommer det alltid något nytt som får tårarna att rinna om igen. Så jag har alltså gråtit ögonen ur mig ikväll tillsammans med Maria och kusinerna. En äkta mysig tjejkväll med personer jag älskar, kan det bli mycket bättre?

En kommentar i filmen satte sig. Det han sa är just så jag känner. "I want to be somebodys Gerry." Ni som har sett filmen (eller kanske läst boken) förstår nog precis, medan ni andra hela enkelt får ta och se den så att ni fattar. Iofs är det kanske inte så svårt att lista ut ungefär vad jag menar... Jaja, det stämde iaf precis in på mig. Ska inte gå djupar in på det för jag tenderar att glömma bort att vem som helst kan läsa och att jag ofta kan låta väldigt desperat och... ja mobbad kanske? Hehe. Så nog om det helt enkelt.

Nu är det som vanligt alldeles för sent för mig att fortsätta skriva. Ska sova nu och en annan dag ska jag se till att köpa boken på eng, eftersom jag inte gillade den svenska översättningen något vidare. God natt alla.

Ps. I Love You.

Kommentarer
Postat av: Louise

En gång när jag var typ 10 fick jag ett brev av en kille jag var kär i. Det var ett helt vanligt brev, men det fanns ett P.S. Får jag chans på dig? D.S (fast det är ju en svensk uppfinning...) tänkte bara säga det. det var ganska gulligt tycker jag. det var en massa olika färger och bilder han målat på brevet med. Kraam



P.S. I love you too


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback