God morgon

Tänkt, det var längesen jag skrev två inlägg så här tätt in på varandra. Jag trodde faktiskt att jag skulle behöva lägga upp gårdagens inlägg igen för min dator ville inte riktigt som jag ville. Just när jag skulle lägga upp det kom den upplyftande lilla meningen: "webbsidan kan inte visas". Då blir man ju så glad eller hur? Men som tur var så hann visst inlägget komma upp iaf. Så läs inlägget nedan också för det är från igår natt. Ja.

Idag ska jag få träffa Louise tror jag. Hon har kommit hem från semester nu äntligen. Var längesen vi sågs eftersom våra resor har överlappat varandra. Jag har saknat henne. Måste nog åka till odontologen också för att hämta fler gummiband. Jag är så glad att det bara är en månad kvar tills jag får ta ut mitt munblingbling. Ska bli mycket trevligt.

Ja, men det var kanske allt av värde jag hade att tala om just nu. Ska försöka att inte gräva ner mig för mycket i den här fåniga historien heller. Det är ju verkligen bara onödigt. I'm a strong, indipendent woman, who doesn't need... (to smoke) Höhö. Så jag ska lämna det bakomflutna före mig. That's the best thing to do. (Oj det blev mycket eng och mycket citat här just. Men det kändes rätt.)

Nej nu är min mage arg på mig för att jag inte föder den. Så jag ska ta mig i liten tur till köket. Sen får vi se vilken tid den här dagen börjar på riktigt. Förhoppningsvis inte allt för sent... Bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har saknat dig med. det låter som om vi har mycket att ta igen ;)

2008-07-22 @ 19:23:16
Postat av: Alexandra

Va fin den blev gumman:)

Älskar dig massor!!



(L)

2008-07-22 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback