På jobbet...

Nu sitter jag alltså på jobbet. Eftermiddagens barngrupp har just slutat och jag är ledig fram till sju då kören börjar. Första övningen för terminen så det ska bli roligt! =) Vi ska prata om iaf vi ska åka på körresa till Gbg också. I så fall ska vi sjunga i Björkekärr och det vore verkligen roligt tycker jag! Då måste alla komma och lyssna på oss, det ger ju mig en chans att träffa er på arbetstid. Hihi.

Igår på min lediga dag var jag jätteduktigt och tvättade och diskade (typ en hel veckas disk). Jag till och med dammsög. Sen läste jag rätt mycket i en bok som vi som är i skolan måste läsa. Sen visade det sig att det inte var tills idag jag var tvungen att läsa. Då blev jag lite sur... :P Måste ju läsa om allt till den gång det ska vara, för tills dess lär jag ha glömt det. Jaja, sånt är livet ibland. 

Jag har idag suttit och kollat på min ledighet och sett att den räcker precis till att som jag vill åka hem för! Ska gå på Ruts PA-konsert, MU3's sceniska musikprojekt, musikafton när Maria sjunger solo och LM's student. Sen är det lite lov och så där också. Jag är mycket nöjd över att det gick ihop. Jag förväntar mig också att få en del besök av folk. Kan kanske vara dags att kolla upp det nu?

Nej, nu hade jag inget mer att delge världen. Ska försöka ta dö på en halvtimme till på något skojigt sätt. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan prova med att läsa massa bloggar, det är en fritidssysselsättning jag har påbörjat under lediga stunder på jobbet. :) Eller att gå en promenad är ganska nyttigt har jag hört. Jaja lösningarna är många :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback