2008

Det blir mitt första riktiga inlägg detta året. Jag har förväntningar på att det ska bli ett bra år trots att det är sthlmarnas år, 08. Det har ju börjat bra, med först nyårläger som var helt underbart och sen massa skojiga saker. Har varit hemma på lovet nu och umgåtts med mina familj och mina vänner. Jag älskar verkligen Göteborg! Kan inte säga det för mycket. I veckan har jag varit på kurs med alla volontärerna. Det har varit jätteroligt och jag har skrattat så att jag fått ont i magen alla kvällar och också en hel del på dagarna. Vet inte om jag egentligen har lärt mig något, men det känns trots allt inte som det viktigaste för mig. Vi får en slags gemenskap som är svårt att få i vilket grupp som helst. Vi har ju en väldigt viktig saker gemensam som gör att vi connectar bra. (Ja, jag vet Trasha mitt camp, men jag kom inte på något bättre ord...) Det är härligt. Nästa kurs blir i Berlin och det ser jag verkligen fram emot. Jag tror att det kommer bli jättekul!

Igår somnade jag vid halv fyra och sen vaknade jag vid kvart i åtta. Det innebär att jag är ganska trött nu. Det var ju inte som att vi sov speciellt bra någon av de andra nätterna heller... Hehe. Men det är helt enkelt smällar man får ta. Allt roligt vi har haft väger upp sömnbristen jag har nu. Jag har inte heller någon lust att gå och lägga mig tidigt idag. Vill ju passa på att träffa mina vänner nu när jag är hemma. Vi får se hur kvällen utvecklar sig helt enkelt. Har en hel del planer för resten av helgen och sen, vips, kommer det att vara måndag och så sitter jag där på tåget tillbaka till skogen. Jag vet inte hur jag känner inför det, och orkar inte lägga någon av den lilla energi jag har på att tänka på det heller. Jag tror det är dags att avsluta detta inlägg och ägna mig åt mer sociala aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, visst hade vi roligt! Jag minns inte när jag skrattade så mycket senaste. Även om jag inte var med på alla toklekar på kvällarna, så fick jag ju sitta och skratta åt er. Innan maj måste jag uppfinna något som gör att min hjärna fungerar efter kl 11 på kvällarna. Haha!
Ha en fin helg!
Kram

Postat av: Louise

TMC! (trasha mitt camp..)

2008-01-12 @ 23:05:11
URL: http://www.metrobloggen.se/iakttagelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback