Sicken kväll!

Den här kvällen, som jag trodde skulle bli så tråkig, slutade väldigt roligt. Nadia ringde när hon slutade jobbet och undrade om vi skulle gå en promenad. Sagt och gjort, vi möttes på torget lite innan elva. Väl där hade Nadia fått för sig att hon ville till Statiol, så vi tänkte ta hennes bil. Vi gick till parkeringen och satte oss i bilen. So far so good. Men den lilla bilen ville inte starta. Det ända som hände var att bilen rullade ut lite från sin ruta. Så fick vi putta tillbaka den igen. Det funkade först inte för att Nadia hade glömt att lägga ur växlen, eller nåt. (Jag kan inget om bilar, eller att köra dem.) Men iaf, bilen kom på plats och allt var frid och fröjd. Så vi stod där och funderade på vad vi skulle hitta på nu. Då kom vi på den briljanta idén att GÅ till statiol. (För den som inte vet tar det typ en halvtimme att gå dit.) Så vi traskar på och har det mycket trevligt. När vi är vid Kaggeledstorget börjar det regna. Ja, det var ju otur, tänkte vi och fortsatte gå. Sen vi preem typ så kom en fet blixt och efter en jätteåskknall! Vi blev jätterädda, skrek högt båda två, tog varandra i handen och sprang några meter. Haha! Det var verkligen roligt. Sen var vi genomblöta. Gick till Statiol, men tog bussen hem. På vägen gick vi och sjöng Let i rain. Passande låt eller hur? Jaja, jag skrattade iaf så att jag fick ont i magen. Sjukt komisk kväll.

Ibland händer det knasiga saker som man kan skratta åt. Det är bra. Nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback