Aldrig mera räls!

Hm... De senaste fem inläggen jag har skrivit är det ingen som har kommenterat. Det känns ju kul. :P Jaja, hoppas att folk läsa iaf, för annars känns detta rätt meningslöst.

Men, idag var en glädjens dag. Idag, tisdagen den nittonde augusti, fick jag, Malin Claeson, äntligen ta ut min tandställning! Hurra och hallelujah! Det är så himla gött! Jag har skaffat mig ett tandkrämsreklam-leende. (Nästan iaf.) Så jag är glad, men jag har lite ont i tunga pga min nya tråd jag tydligen måste ha. Men den syns inte så det spelar ingen roll. Shohoo!

Imorgon börjar skolan. Jag är lite smått nervös, men det ska bli väldigt kul. Kommer hem igen till helgen, så sörg mig inte så mycket ännu. Men lite kanske, det gör mig glad. Hihi.

Ta hand om er vänner!


Kommentarer
Postat av: Simon tysk

Grattis till din nya leende ;)

Postat av: Anonym

Jag läser jag bara har tröttnat på att kommentera... men jag gillar ditt nya leende =)

2008-08-20 @ 18:41:27
Postat av: Emelie

Jag förstår dig... Been there done that, den dagen var underbar :)e

2008-08-21 @ 23:37:12
URL: http://emeliecaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback