Tre

Hittade den här listan på Emelies blogg och insåg att jag inte har gjort alls många såna här. Det är nog dags nu. Du kan ju följa mitt exempel om du har lust.

Tre namn du går under:
1. Malin 
2. Trasdockan (Alexandra, Frida och jag)
3. Malle ^^ (För att glädja mina före detta klasskompisar som brukade använda detta sjukt fula smeknamn.

Tre saker som skrämmer dig:
1. Ensamhet, en viss sort.
2. Framtiden, eftersom jag inte vet något om vad jag ska göra med mitt liv.
3. Hur lätt det kan vara att tappa kontakt med människor som betyder massor.

Tre saker du har på dig:
1. Jeans (för en gångs skull har jag inte kjol!)
2. Vitt linne
3. Strumpor med hjärtan på och hål i.

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Wonderful World - James Morrison
2. Your Smile is a Drug - Patrick Park
3. She's Only Happy in the Sun - Ben Harper

Tre sanningar om dig:
1. Jag har svårt för att vara ensam utan att ha något att göra.
2. Jag är pedantisk och lat, ingen bra kombination.
3. Jag har svårt för att inte berätta för mycket saker om mig själv för folk.

Tre av dina intressen:
1. Sjunga
2. Umgås med vänner
3. Vara i kyrkan, om det nu kan räknas som intresse.

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Sommar och sol, och gärna en solbränna
2. Ett sommarjobb skulle sitta fint.
3. Massa nya sommarkläder, helst från Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är också rädd för det dära med att tappa kontakten med folk som betyder mycket. Men det känns inte som om jag förlorar kontakten med er där hemma. Just nu är jag mest rädd för att aldrig få se de jag möter här igen. Det är ju väldigt troligt i de flesta fallen.. sedan är jag också pedant och.. inte lat, men slarvig. Det är inte heller någon bra kombination.

Postat av: Emelie

BRA att du tog upp stafett pinne, jag är stolt över dig! ;)

Grattis till din återvunna hälsa ;)

2008-04-28 @ 19:58:35
URL: http://ettarigoteborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback