Hemma!

För de som inte vet åkte jag in till sjukhuset igen i torsdags... Fick sova där två hela nätter. Sjukt segt, med tanke på att man blir väckt mitt i natten av att de flyttar i en ny patient i rummet och sen också kl sex för att man ska ta tempen... ^^ Kan inte påstå att jag sov så där jättebra. Men igår kväll (lördag) kom undersköterskan in på mitt rum och berättade att hon hade hittat stenen! Lilla Stena hade äntligen kommit ut och jag var glad för jag fick åka hem och sova i min egen säng! Tänk att något så enkelt och vanligt som att vara frisk och få sova hemma kan göra en så glad. Egentligen borde man vara mer tacksam för att såna här saker inte händer så ofta.

Nu ska jag bara vila hela dagen imorgon så är jag nog så gott som ny sen. Och på torsdag är det ju ledigt så då åker jag hem till Gbg och åker på UG-läger. =) Life is good.


Kommentarer
Postat av: Trasdockan

Längtar till torsdag!!
Saknar dig bajssyster ;P

2008-04-27 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback