Skön helg

Efter gårdagskvällens dystra inlägg kommer nu här ett roligare. :P Hoppas jag, det kan du ju avgöra själv.

Jag och Rut gick hem till Meffe igår kväll och typ drack te och pratade och så. Det var väldigt trevligt och vi stannade där i 8 timmar. Det är längre än en skoldag... Låååång tid alltså. :P Men det är så härligt att bara få umgås utan att känna några krav på något man måste göra... Jag glömmer bort allt som har med skola att göra i mina vänners sällskap. Så skönt.

Ikväll ska vi hem till Meffe igen, den här gången med lite fler människor. Vet inte exakt vilka det blir men iallafall jag, Rut, Johannes, Sofia och Samir... Sen blir det kanske lite fler det vet man aldrig. Men vi ska spela alias och umågs. Ser fram emot en trevlig kväll. (Och jag och Rut kommer lätt vinna på Alias bara så alla vet!)

Alltså jag är bara så lycklig! Vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft alla mina fina vänner. Tex i skolan... Om inte Rut och de hade varit där och inte alla mina fina språktjejer så hade jag aldrig överlevt i min klass... Då hade jag verkligen mått dåligt. Det är så skönt att känna att man inte gör det. Jag borde verkligen vara tacksam. Inte för att allt är bra... Men jag är inte ledsen iallafall (förutom igår kväll).

Tack för att ni finns allihoppa! Hoppas att jag blir som jag umgås för då är jag underbar. Hihi. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbar är du!

2007-01-21 @ 00:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback