Första dagen i skolan

Idag började alltså den kära skolan. Jippi. Eller inte. Var i Domkyrkan kl 9.00 och det var sjukt onödigt. De tog ingen närvaro och jag skulle börja min första lektion kl 12.00 suck. Men tre av mina fina vänner skolkade årets första lektion för min skull. (Okej de ville inte gå på naturen heller då men...) Så vi gick på café. Så här såg det ut: 

                                            134687-2                   

Jag och Maja   
      
       
                                            134687-3

Linda och Emma

Men vi var iallafall väldigt duktiga och köpte inga kakor. För vi har börjar vårat nya nyttiga liv. Dock är det mest för att spara pengar... Men ändå... :P Vi hade det väldigt trevligt. Har saknat er under lovet tjejer. Ni är underbara!

Okej. Dagens höjdpunkt. (Öh eller inte). Gick till odontologen istället för på lektionen. Fick blingbling i munnen, det vill säga sånna där pluppar man sätter fast på tänderna till min räls som nästa tisdag är fulländad i underkäken. Sen är det bara överkäken och några dumma gummiband kvar. Måste bara påpeka att jag är 18 med tandställning och att jag kommer ha den på studenten... Jag har ont i tungan och underläppen för att jag har massa metal i munnen som skaver... Tyck synd om mig! :P

134687-4

Här är jag (tyvärr åt sidan men vet inte hur detta åtgärdas)

Åh vilken underbar bild jag fick till eller hur? Man ser inte så värst bra heller... Men ni kan tänker er. Använd fantasin. Har några dumma blåa grejer längst in i munnen mellan tänder. De är störande. Vill pilla bort de hela tiden för det känns som om det typ är matresten eller något. Och snälla säg till mig om jag har mat i tandställningen i skolan och annars. Usch och fy för det. :P

Så där. Uppdaterad blogg. Nu får vi hoppas att den här terminen går undan. Glömde nämna att det är roligt att vara på kören med mina älskade musikaliska vänner! Tycker så mycket om er. Och Rut jag älskar du-vet-vad. Så här skulle man ju inte skriva men det gör jag iallafall. Haha. God natt. 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Malin jag gillar dig igen! sötnos. sötis. sötbajs.. ojdå jag har umgåtts för mycket med rut! men du, kan inte du som kompensation för förra bloggen göra en blogg där mitt namn är nämnt minst 3 gånger, alla gånger rättstavat? Så jag kommer över traumat liksom..
kramen på dig!

2007-01-09 @ 22:09:55
Postat av: Linda

öö. du-vet-vad? Du-vet-vem = voldemort? Hmm. Jag kommer nog aldrig förstå mig på dig. haha.
Kram!

2007-01-09 @ 22:27:44
Postat av: Rut

haha kolla nu kommenterar jag! =D jag lider med dig, tandställning suger.. men det blir säkert fint sen!
nu kan du logga ur. =P
kram!

2007-01-09 @ 22:35:50
Postat av: Anonym

Heeeeej my favorit prick.. hehe fest fest.. skulle bara göra ett avtryck att att jag varit här.. kramelikram till dig!

2007-01-11 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback