Party party hela natten

Igår kväll kl 7 (eller något senare... Hehe) kom 10 av mina vänner hit för att fira mig. Det var jättetrevligt och mysigt. Vi åt tårta och massa godis och kakor. Vi pratade mest, men några gånger under kvällen ägnade vi oss åt diverse lekar. Bla viskleken och skrivmaskinen. Kul kul. Jag fick många fina paket. Orkar inte dra alla, men Maria, Rut och Louise hade skrivit en låt till mig som de spelade och sjöng. Jättefint! Jag blev så glad. De är så himla söta allihoppa. Anna och Samir var så söta när de upptäckte att jag redan hade skivan de köpt till mig (Säkert!) men jag skulle få byta den sa de. Hehe. :P

Någon gång rut tolv gick de mindreåriga (Rut, Eva-Linn och Anna) och de tråkiga :P (Linda och Meffe) hem medans vi andra (jag, Jenny, Louise, Samir och Johannes) åkte till stan. (Maria stannade själklart hemma) Vi gick till ett ställe jag inte kan stavas till. Jag har ingen aning om varför alla de andra visade sina leg och inte jag men... :P Hehe. Iallafall så var det väldigt trevligt. Johannes och Samir köpte en födelsedagsdrink till mig. Hihi. Vi kanske inte ska prata mer om vad som hände sen... Hehe. Jag skyller på för lite mat och för mycket choklad och för sen tid. Kom hem vi fyra typ. Nice

Ikväll kommer Rut hit så ska hon hjälpa mig att sy ett par shorts för "Jag heter Kurt och jag är 11... Nästan". Hehe. Sound of music. Idag har jag typ hoppas i tankarna mellan tre olika skolgrejer. Först var det PA som jag typ blev helt klar med tror jag... Känns bra, men jag tar inte ut något i förskott. Sen var det engelskabajset som jag och Emma planerade på msn. Hej vi är seriösa med detta ja. Och sen åkte jag med pappa till Maxi för att köpa resår (stvaning?) till shortsen. Hittade även en del andra kläder jag kan ha på mig som var pappas. Hehe.

Nu ska jag nog äta lite kycklingsallad. Mums. Aptiten är det inget fel på. Skönt det. Hehe. Hungirg! Ha en trevlig kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Louise

...kan du inte köpa lite resor åt mig med när du ändå är igån? ;P

sötis där, bra att du mår bra nu iafl =D

2007-02-25 @ 19:00:32
Postat av: Louise

Vet du vad förresten? Jag fyller 18 ½ idag!! ska vi ut igen, haha? Men då är du prefis ett halvår och 2 dagar äldre än mig.. =P kram

2007-02-25 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback