Sommar, sommar, sommar

Hej blogg. Det var längesen. Tvivlar på att någon ens kommer läsa detta eftersom alla nu har blivit trogna bilddagbokenanvändare... Men man vet aldrig. Jag råkade ju hamna här nu så...

Studenten är nu ett minne blott och snart 2 månader sen. Tänk vad tiden går... Sommar har bjudit på lite av varje. Dock nästan ingen sol vilket vi sörjer... Men jobb har hunnits med vilket innebär pengar. För pengarna kan man göra roliga saker. Kanske åka till Rom på hösten eller köpa den nya Harry Potterboken som jag för övrigt är kär i. Annars kan man ju träffa vänner och fika. Bad har det ju inte blivit mycket eftersom solen lyser med sin frånvaro. Höhö. Där var jag rolig.  

Nästa helg bär det av till Taizé. Min favoritplats på jorden. Det ska helt enkelt bli underbart. Behövs ingen vidare beskrivning...

Till hösten är det Lund som gäller och jag och Maja ska ta staden med storm! Yeay! Har dock inte fått någon lägenhet än. Det kan vara lite bra att ha, speciellt som jag har lovat att Maja ska få bo där den första månaden med... Hm... Men det är ju inte mitt problem att lösa så jag väntar bara på att telefonsamtal från min kyrka. Det kommer bli ett roligt telefonsamtal. Ser fram emot det. Bara de inte får för sig att ringa när jag är borta och okontaktbar. Men det löser sig. Om inte annat får jag väl sova inne i kyrkan. Eller på en parkbänk.

Jaha. Nu ska jag nog fortsätta lyssna på massa bra musik. Just nu Säkert! Mums. Det var för övrigt en mycket bra konsert. Sörjer lite över att jag inte kan gå på Way Out West. Men om valet står mellan Säkert!, Regina Spektor, Salem al Fakir och Hello Saferide eller Taizé så väljer jag utan tvekan Taizé.

Så det var det. Nu fick alla nyfikna en lite uppdatering av mitt oerhört intressanta liv. Men som jag sa igår, jag är ofta välidgt glad över det liv jag lever när jag ser hur andra har det. Så det gör ingenting att det låter trist.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Louise

hihi inget jag redan visste, mne kul ändå! ja taizé blir toppen!! gonatt på sig..

2007-08-05 @ 23:44:40
Postat av: Elin

Jag läste :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback