Vardagsliv

Nu har en hel vecka av den nya terminen förflutit. (Ja, alltså egentligen är det ju mer än en vecka, men vad jag menade var att nu har alla dagar hunnit vara, dvs mån-fre. Ja, det där blev invecklat, men jag tror du fattar.) Vi har kommit in i vardagslunken igen och jag tycker det är skönt. Kommit igång med träning också. Det gäller ju att utnyttja gymkortet som jag ändå betalar för varje månad. Idag blir det spinning med Mamma Mia-tema. Det kommer nog bli väldigt roligt. Jag har aldrig testat spinning innan, så det ska bli skoj att se om det är roligt.

Jag läser Majas studentblogg i gp och förundras över hur olika studentlivet kan te sig. Fast Folkhögskola är ju trots allt något helt annat än universitet och vi lever verkligen två helt olika liv. Så olika det kan bli nästan. Här kan ni läsa själva vettja. (Reklam)
http://attityd.nu/wp/student/

Nej, nu har jag nog inte tid till det här mera. Måste fixa någon som kan ta mat åt mig. Det är det enda negativa med att få maten serverad, att man måste äta en viss tid. Spinningpasset början kl fem, samtidigt som vår middag börjar. Alltså måste någon annan plocka mat åt mig och lämna den till mig i kylen. Pling, dagens I-landsproblem, typ.

Kommentarer
Postat av: Arandur

Bra blogg :)

Ska vi följa varandras med bloglovin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback