mittinattenbloggning

Jag hade en liten vag plan på att fasta från Internet nu under fastan. Den planen sprack redan först dagen då jag inte kunde hålla mig ifrån. Dåligt. Men iaf, på något sätt blev det så att jag fastade från att skriva blogg istället. Är kanske lite bra. Eller ja... Nåt sånt. Just nu är det iaf söndag och på söndagar får man bryta fastan. Därför ska jag skriva lite mittinattenblogg.

Ikväll har vi varit på 50-årsfest. Studierektorn hade en sådan här på skolan och bjöd in oss elever att vara med. Vi har dansat loss till dansband i aulan hela kvällen. Det var grymt roligt! Dansa är underskattat och en sjukt bra träningsform. Jag har svettats en hel del med. Höhö. Jag hoppas på flera såna här kvällar, och på torsdag blir det 90-talsfest, och då ska vi dansa hela natten! Dessutom blir det Spice Girls i Små Stjärnorna. Det kommer bli kalas.

Nej nu är det snart dags för sängen. Ska kanske försöka mig upp imorgon till Gudstjänst här på skolan. Är ju faktiskt inte varje söndag det är det, och jag sov en massa natten till idag. Jaja, vi får väl se hur det går med det. Kl är trots allt typ tre. Inte ofta man är vaken så sent här på skolan.

Rock on! (Eller nåt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback