Tillbaka till vardagen

Om ungefär en halvtimme bär det åter igen av hem till Hjälmared. Det låter så bra att säga att man åker hemifrån till hem. Skönt att höra hemma på flera ställen. :)

Lovet har varit bra och det har varit grymt skönt att få sova på mornarna. Det är nog det jag kommer sakna mest nu när skolan börjar igen. Duktig som jag är lyckades jag skriva färdigt min hemtenta igår. Flummade ihop något på den sista frågan som ingen i klassen förstod. Sen skrev jag nog klart min artikel av intervjun jag gjorde. Oj vad ambitiös jag är. Nu kan jag alltså åka tillbaka till skolan med gott samvete för att jag har gjort alla mina skoluppgifter. Hurra.

Jag är verkligen glad att jag har så många fina vänner som jag har. När jag behöver hjälp finns det alltid någon där att ringa eller nåt. Jag kommer ha med mig massvis med packning till skolan och snälla Louise erbjöd sig att köra mig till tåget så jag slipper åka buss med alla väskor. Sen när jag kommer till A-sås finns Carro där för att plocka upp mig i sin bil. Tacksamhet är nog något jag behöver träna mig på, för tänk hur bra jag har det!

Nej nu ska jag hänga lite med min syster innan det är dags att gå. Au Revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback