2009

Nytt år och ny start. Jag tror att detta kan bli ett kanon år. Har redan fått lite hintar av vad som möjligen kan hända och jag gillar det. Jag tror att jag har förklaringen till hur jag ska bryta mönstret. Mitt nyårslöfte i år är alltså: Bryt mönstret. Så där enkelt. Och detta året ska jag lyckas, jag är så säker på det. Jag tror också att jag har en person att tacka för detta, men det får bli ett mer personligt tack än på bloggen.

Ska jag sluta skriva i gåtor kanske? Gårdagens afton var kalaskul. Så roligt att få fira med älskade Carro och alla de andra. =) Det var en upplyftande kväll helt enkelt och jag är mycket glad att vi bestämde oss för att fira på detta sättet.

Jag börjar detta nya år på toppen. Ingenting kan stoppa mig från att få det jag vill ha. "I'm the king of the world", typ.

(För förvirrade själar kan jag förklara att detta skrevs dagen efter nyårsafton, men att det visst inte ville bli publicerat då. Alltid ska det vara något som krånglar. Iaf, tänkte att jag lika gärna kunde publicera det nu. ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback