Jag tror jag är sjuk.

Ligger i min säng trots att jag nog egentligen borde vara ute och njuta av det fina vädret, eller fota eller något annat vettigt. Men jag orkar inte det. Känner mig helt febrig i kroppen. Dessutom har jag världens hosta. Den har nog spridit sig ner till luftrören för jag låter som en rökare. ;) Nej usch nu vill jag bli frisk. Eller så vill jag ha hit någon som kan pyssla om mig. Jag behöver nog en kram.

För övrigt är det mesta bra. Vi har filmat vår film idag, jag och Lotta. Får se hur den blir nästa vecka då vi ska redigera den. Kommer bli mycket spännande. Sen har jag varit på kursråd med. Vad sjutton gör jag i en sådan grej? Jag känner att jag inte kommer kunna tillföra någonting, men jag får väl sitta där och se glad ut. =)

I helgen blir det inte läger som jag först trodde. Ska istället gå ut i A-sås. Shohoo! Kommer nog bli väldigt skoj att gå ut med folket härifrån. :) Visst hade jag gärna varit på läger med, men Alexandra ska ju inte med och så känns det inte som att ungdomsgruppen är den samma längre... Alla flyttar och startar sina egna, nya liv. När sånt händer inser man att man börjar bli gammal. Haha. Men en annan gång ska jag åka med, när det inte händer roliga saker på skolan. Hihi.

Måste bara berätta en sak till. Jag har börjat träna igen. Köpt gymkort på Hälsostudion i A-sås. Vi får typ väldigt mycket billigare där för att skolan har något avtal. Så nu ska jag bli fitt och få asbra kondis. Det är planen iaf, får väl se hur det går. ;)

Nej nu ska jag nog gå och se om jag kan tvätta. Om jag inte kan det ska jag nog sova. Sömn är bra när man är sjuk. Bye.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kramar



förlåt att jag var så tankspridd när vi pratade, eller upptagen snarare, men det var jag. nu saknar jag dig. fast jag ska snart plugga igen. Himla tenta. Men när jag är i frankrike har jag mer tid att prata med dig ;) kanske... kraam

Postat av: Trasan

Saknar dig och hoppas din helg blir super lyckad:D

Puss bajs!

2008-09-25 @ 09:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback