Dags för ...

Dags för nytt inlägg kanske? Känns som det var lagom längesen jag skrev något vettigt här, om det jag skriver nu kan kallas vettigt, det går att diskutera. Jag är bajstrött (använder uttrycket för att hedra dig Anna) och skulle mest av allt vilja sova. Men somnade gjorde jag inte när jag försökte så därför gav jag upp.

Vad händer resten av eftermiddagen och kvällen fram tills bowling kl elva? Det vet jag inte, men det märks väl. Kommer nog att bli en rolig kväll iaf hoppas jag. =)

Nej, nu kommer jag faktiskt inte på något mer att skriva om, konstigt nog. Kanske beror på att jag är så trött, och lite allmänt ur balas, som igårkväll. Men sånt händer och idag är det mycker bättre. Nu ska jag gå. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Rut

Blir glad varje gang du kommenterar pa min blogg.. och varje gang du postar nya inlagg! Aven om de inte ar seriosa eller genomtankta. Det ar ju inte alltid livet ar speciellt seriost eller genomtankt sa det ar ju passande att bloggen speglar det, haha..

2008-11-30 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback