lördag förmiddag.

Idag vaknade jag vid halv tolv. Mycket slappt av mig. Fast, egntligen inte... När jag bodde hemma och gick i skolan så brukade jag ju sova till ett. Det händer inte så ofta längre. Jag tror att jag börjar bli vuxen. Det är ett typiskt ålderstecken. Fast samtidigt är jag ju inte alls vuxen. Jag går i skolan och får all mat lagad till mig så jag behöver knappt göra någonting som hör till vuxenlivet. Bara städa lite då och då, och det händer inte särskillt ofta.

Det händer nog inte mycket idag, men jag ska få en massage av Carro och det kommer att bli asgött. Har haft träningsvärk i typ hela kroppen enda sen i tisdags. Aj aj. Vet inte vad som har hänt med mig, jag tränar helt plötsligt en väldans massa. Märkligt. Det är liksom inte jag egentligen. Eller det är kanske den jag har blivit, men inte den jag var. Är nog rätt annorlund från bara några år sen. Men det är ju bra, förändring är aldrig fel. Och appropå det, för er som inte vet så har jag lockigt hår igen. Permanenten blev jättebra, även om den var förbaskat dyr. Nästa gång gör jag det hemma. Men jag är iaf glad över mitt fina hår. =)

Nu är det strax lunch, så jag får väl avsluta här. Blev inte så mycket vettigt sagt, men när blir det det? Ha en härlig helg vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag förväntar mig en bild på resultatet!! Malin i permanent. Sötnos, vi ska ses om 5 veckor =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback