Hur är det möjligt?

Jag kan inte tro att det är sant. Sex gånger, det måste vara något slags rekord. Men visst heter det sjunde gången gillt? Absolut, vi säger så.

Hur brytet man ett mönster man bara har hamnat in i utan att man gjort någonting? Hur skjutton ska jag kunna förändra denna negativa spiral? Det är en fråga som jag redan har ställt mig ett antal gånger, för när en sak händer fler än två gånger börjar det bli en vana. Så detta kanske är min lott i livet?

Nej, dags att rycka upp sig. Det är väl inte hela världen. Det som händer är väl meningen på något märkligt sätt... Ja, vi säger det också. Ska bara lyckas övertyga mig själv om att det är sant med. Återkommer när jag lyckats.

Kommentarer
Postat av: Rut

Om det handlar om det jag tror att det handlar om.. Flera av gangerna det hant har det kanske vart bast sa? Det ar valdigt latt att vara intresserad av det otillgangliga, som Kristian Anttila sjunger: "jag vill ha din karlek, sa lange den inte ar min". Hehe for att vara lite psykologiskt analyserande - du kanske faller for dem du inte riktigt kan fa? Det gor ju inte att det inte ar jobbigt sa klart men jag tror att det blir din tur och da kommer det vara nat battre an vad alla de otillgangliga egentligen kunde ha gett dig. =)

2008-11-30 @ 19:38:15
Postat av: Louise

Framför allt så faller du för folk som du kanske inte passar ihop med - det har du ju kommit fram till själv i efterhand. Men söta du, det gör så ont att jag inte ens vet vad det handlar om. Men jag kommer hem snart, vi kommer att ses inom 3 veckor!! Du får se till att kunna ta dig till gbg lite...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback