Huslig

Idag har jag varit väldigt huslig av mig. Jag har diskat (och inte lämnat kvar något till imorgon som jag alltid gör), tvättat och lagat sex par strumpor. Sen har jag pusslat lite grann på mitt 1000-bitarspussel. Det är kanske inte direkt husligt, men jag måste göra det innan jag flyttar. Vill inte lägga tillbaka det i lådan innan jag är färdig. (Ja, jag är lite töntig, men det vet vi väl redan?) Det är ju bara 13 dagar kvar nu, så jag får skynda mig. Har typ 200 bitar kvar.
Imorgon jobbar jag iaf lite mer. Resten av dagarna denna veckan också. Det är bra för då går tiden inte så långsamt. Jag börjar iofs bli riktigt duktig på att göra ingenting. Hade väl velat vara bättre på något annat istället, men what ever.

Nej nu vet jag inte var jag ska skriva mer. Hej då.

Kommentarer
Postat av: inga

Det går bra om du kommer till mig, Mareike vill också kommer till mig och Fruzsi kanske också- då kan jag nästan laga mat Du kann ta buss från centralen, det tar inte så långt tid. Och sen kan vi åker tillsamans till centralen så att vi är där vid 21.00!

Ha det bra
Kram, Inga

Postat av: emmy

hej hallå där. jag har också blivit grym på att gör ainget och du vet ju hur jag är. alltid massa att göra. så vart är världen på väg?? =) kramar

2008-05-21 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback