Påsklov

Okej, jag vet att jag inte har rätt att säga att jag har lov längre, för jag har ju faktiskt inte det, men det struntar jag. Jag tänker fortsätta säga lov. Semester låter så himla vuxet och jag är inte vuxen. Vad än min ålder säger så är jag inte vuxen. Jag behöver fortfarande mina föräldrar och klarar mig inte på långa vägar själv. Så, jag är alltså hemma i Gbg på påsklov. =)

Har inte hunnit träffa jättemycket folk, eftersom de flesta jobbar eller går i skolan. Får ju skylla mig när jag väljer att ha lov när ingen annan har det. :P Men det är iaf skönt att vara ledig. Jag bara slappar och tar det lugnt. Ordnar lite saker nu medans jag är här. Ska fixat ett nytt ID-kort, klippa mig, söka in till en folkhögskola mm. Jag har det iaf bra här hemma.

Nu ska jag åka in till stan och äta middag med Frida som sällskap. Är hungrig och här hemma äter de äcklig mat. Hehe.

Jag har bara en sista sak att tillägga. HATA snö!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra Malin, säg lov om det är det som känns bäst för dig. Jag äsger semester dock men jag önskar att jag vara liten och hade lov än... :/ Dubbelt det här med vuxen eller liten känne rjag,vill ha lite från varje.. Kan man få det?
Puss Bajs, Saknar dig trasdockan!

2008-03-24 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback