Äntligen!

Äntligen är sommaren här! Nu skriver jag igen när jag egentligen borde sova, men jag måste bara få lovorda värmen några rader! Min vädervisare jag har lyckats fixa på datorn talar just nu om att det är 21 grader ute. Klockan är 23.54. Förstår ni att det kan vara så varmt så här sent, i Sverige! Haha. Det är underbart och jag älskar det! För oss pessimister som misstänkte att sommaren kanske var slut i maj kommer detta vädret som en mycket glad överraskning, ungefär som ett brev på posten. =)

Så, ut och njut mina vänner. Och vad ni än gör, klaga inte på värmen för då kanske solen blir ledsen och bestämmer sig för att sticka iväg och lysa någon annanstans. Morgondagen kommer tillbringas på Liseberg för min del. Mycket praktiskt att ha flumride så nära till hands en varm dag som den som kommer.

Good night, sleep tight and don't let the bed bugs bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback