Trött, tröttare, tröttast...

Idag kom jag försent till jobbet. Det var väldigt illa faktiskt. Men jag har inte tagit igen all sömn som jag missade på lägret ännu, därför är jag otroligt trött hela tiden. Tröttheten ledde senare på dagen till huvudvärk och det blev inte bättre av att jag var tvungen att ha den pratigaste konfagruppen. De ville verkligen inte lyssna på mig... Jaja, nu är arbetsdagen slut och jag ska bara ligga i soffan och titta på tv ikväll, men min sköna vetekudde på axlarna. Egentligen hade jag velat ta ett avslappnande bad, men eftersom jag saknar badkar blir det tyvärr svårt.

Tänkte bara skryta lite och tala om att jag har packat upp alla mina väskor och plockat undan allt julpynt. Om det inte vore för all disk skulle det vara riktigt snyggt här. Men disken får nog vänta till helgen är jag rädd. Då har jag ju ändå inget att göra, så det blir la bra. Sova ska jag förstås jag, försöka komma ikapp med sömnen. Finfina planer jag har.

Dags att äta middag tror jag bestämt. Jag är hungrig. Det får nog bli makaroner och korv precis som i måndags och tisdags... Men jag orkar inte vara mer seriös just nu. Så farligt kan det ju inte vara att äta samma mat tre gånger i samma vecka. (Dessutom är ju veckan inte slut, så det kanske blir en gång till... Hehe.) Nej det blir bra. Vattenkokaren, here I come.

Det bodde två fjärilar i min mage. Nu har de fått en massa, massa ungar. Dessa ungar skriker efter näring, men de får ingen. Därför kommer de nog snart dö en efter en, om jag inte matar dem. Kanske stannar några kvar där, de verkar gilla sitt lilla bo. Jag återkommer med hur det går med min uppfödning.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg ny layout ^^

Postat av: Alexandra

Fjärilar.. Underbara men så krävande ibland.
Jag hoppas att mina klarar sig :)
Ha en underbar helg Honey

2008-01-18 @ 12:35:36
URL: http://misshardass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback