Trött, trött, trött...

Idag är en sån där trött dag. Jag vaknade vid kvart i åtta av väckarklockan för jag hade tänkt hinna duscha och fixa mitt hår innan jag gick till jobbet... Men det blev inget med det, för det slutade med att jag låg kvar i sängen till tjugo i nio och fick kasta i mig en macka och dra på mig några kläder som låg framme. (Det gör iofs majoriteten av mina kläder just nu eftersom jag inte har orkat packa upp ännu, men det lät bra.) Jag var bara så trött att inget hade kunnat få mig att gå upp tidigare. Möjligen vetskapen att jag skulle ta kort eller träffa någon person som jag kände att jag ville vara snygg för, men kanske inte ens det alltså. Och nu när inget av dessa var fallet så sket jag i allt vad utseende heter och skynda mig bara iväg för att inte komma för sent.

Jaja, så kan det vara ibland, men nu har jag långrast så jag funderar på att passa på nu och iaf duscha. Bara jag orkar resa mig ur soffan där jag nu så skönt sitter med datorn i knät. Jag skulle behöva packa upp och städa och diska här med... Men det blir nog inte av förrän till helgen. Sitter och lyssnar på bra musik med min julklappsvetekudde på axlarna. Det var verkligen en bra julklapp och jag ska försöka använda den varje dag. Det kanske kan hjälpa mot huvudvärken som är en daglig, ovälkommen, gäst i mitt liv just nu. Det berodde ju inte på försvaga glasögon fick jag veta av optikern som jag besökte när jag var hemma i Gbg. Jag hade tydligen alldeles lagom styrka... Jaja, jag slapp ju iaf slänga ut dyra pengar på nya glas. 

Något jag stör mig på idag är blogg.se. Det går ju inte att kommentera mina vänners inlägg! Jag skulle gissa att ingen kan kommentera det jag skriver heller... Jag hoppas att de löser detta problemet snart för det är väldigt frusrerande tycker jag. (*pilng* dagens i-landsproblem) 

Nej nu ska jag se om jag orkar röra mig i riktning mot badrummet. En fin början skulle nog vara att ställa undan datorn tror jag. So long friends.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback