Ny dag, nya möjligheter

Första jobbdagen i år var väldigt bra. Nu mår jag mycket bättre än jag gjorde igårkväll. Jag gjorde inget speciellet, men det är mycket bättre att jobba och göra saker, för det leder bort tankarna från allt negativt. Vi har fått en ny kille också. Han är typ vikarie för E-son och Martin. Han verkar rolig och vi kommer nog jobba en del ihop, så det blir kul.

Jag har så mycket att vara tacksam över! Jag är så glad över alla mina nya fina vänner som jag träffat i min volontärgrupp. Tack för alla söta kommentarer på mitt inlägg igår. Det betyder jättemycket och värmer mitt hjärta att ni bryr er! Jag hoppas att jag kan vara ett stöd för er precis som ni är för mig. Självklart gäller detta er andra som inte är volontärer också.

Nu blev det så här virrigt igen som det brukar bli när jag försöker få ner alla mina olika tankar i min blogg. Men jag antar att ni förstår vad jag menar iaf.

Jag har bara en sak till att tillägga och det är en sak som stör mig. Frågan: "Vad ska du göra till hösten?" Jag har aldrig något svar på den frågan. Jag har ingen aning om vad jag vill göra då och ännu mindre vad jag vill göra med resten av mitt liv. Bara för att jag just har tagit studenten innebär det inte att jag älskar att få höra den frågan, vilket alla verkar tro eftersom jag får den hela tiden. Alla i min ålder kan nog hålla med om det är irriterande. Om det inte råkar vara så att du har ett svar, för då kanske det bara är roligt att få berätta om det... Jaja. En liten sak att tänka för alla er som frågar.

Kommentarer
Postat av: Louise

JA!! Jag hatar den frågan över allt annat med hela mitt hjärta. I sanning.

Postat av: Emelie

Ska vi börja slå dem som frågar sådana där korkade frågor? Hur som så har jag beställt årets första utbildningskatalog från folkhögskolorna... *suck*

2008-01-16 @ 22:48:40
URL: http://ettarigoteborg.blogg.se
Postat av: Simon tysk

jag är med i den "vi hatar denna fråga"-cluben

2008-01-16 @ 23:36:17
URL: http://volontaer.blogger.de
Postat av: Malin

skönt att veta att det inte bara är jag som avskyr frågan. som simon sa, vi kan ha en klubb! kanske ska starta en grupp på facebook? ;)

2008-01-17 @ 13:17:10
URL: http://gularundprickar.blogg.se
Postat av: Simon tysk

Där finns en grupp nu!

2008-01-18 @ 13:05:02
URL: http://volontaer.blogger.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback