Ingenting

Jag vet inte vad jag ska skriva. Känner mig helt tom i huvudet. Vet inte vad jag ska göra eller tänka. Jag vet inte vad jag tycker eller känner. Jag är helt enkelt allmänt förvirrad. Jag vet ingenting. 

Jo en sak vet jag. Jag vet att jag har fått en ny vän. En vän som alltid lyssnar på mina fåniga problem och annat. En vän som jag vet alltid ställer upp även när hon själv har det svårt. En underbart vän med många fina egenskaper. Känns så bra att veta att jag har dig. Och (det tåls väl att säga igen) jag finns alltid här för dig. Jag är så glad att vi har hittat varandra! För vad skulle jag göra annars? Kärlek till dig fina. <3

Jag tror jag får återkomma en annan dag, när jag verkligen har något att säga. Det här var ju rätt så meningslöst.

Hopplöshet. Fjärilarna får mig bara att känna hopplöshet just nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du förstår att det är så här, att anledningen till att du borde uppdatera din blogg lite oftare är för att jag ska ha något att läsa när det blir tråkigt på jobbet. :)
Fast sen är det ju såklart trevligt att se vad du gör också. Nu ska jag uppdatera min blogg lite grann!

Postat av: Alexandra

(L)

2008-02-01 @ 17:00:58
URL: http://misshardass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback