Fredag

Nu är snart denna första veckan över. Fattar inte att jag faktiskt var hemma i måndags, tiden går långsamt. Men idag har jag bokat två hemresor iaf och det är bara 20 dagar kvar tills jag sitter där på tåget igen. Då är jag hemma under hela sportlovet, för varför ska jag vara här när det inte är några aktiviteter som är igång. Sen åker jag även hem till min födelsedag som är helgen efter. Väldigt tätt inpå, men jag har ju inte valt dag att fylla år på själv.

Ikväll har vi ekumeniskt möte i kyrkan med anledning av den ekumeniska böneveckan. Det blir nog roligt och förhoppningsvis kommer det många ungdomar från de andra kyrkorna till vår gemensamma ungdomsgrupp efter mötet. Jag måste vara i kyrkan kl fem, så egentligen borde jag nog duscha och laga middag nu. Att jag alltid ska ha så svårt att ta tag i saker och verkligen göra dem...

Jag var iaf väldigt produktiv igår och beställde en katalog med landets alla folkhögskolor. Så jag ska nog snart ha kommit på vad jag ska syssla med till hösten. Kanske blir det Svenska kyrkans grundkurs.

Jag har ont i min mun. =( Dumma tandställning som gör att mina tänder ömmar. Har kommit på att det kan vara orsaker till min ständiga huvudvärk. Men tandläkaren sa att jag kanske får ta bort den nästa gång jag går dit, och det är om typ åtta veckor. Hoppas att den tiden går fort.

En sista sak innan jag avslutar. Joshua Radin är grym. Jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den skivan nu, och jag tröttnar verkligen aldrig. Kan lyssna om och om igen.

"I wonder if you'll miss me, whene I'm gone."  Och jodå, fjärilarna lever än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback