Sur...

Jag är lite sur idag på min lediga dag. Hade planerat att tvätta och vara duktig. Jag åker ju hem på torsdag och då är det bra om det mesta är rent. Så vid tolv knackar jag på hos familjen för att de ska låsa upp åt mig. Men då är det så klart ingen hemma. Alla andra måndagar jag har tvättat har det varit någon hemma, så jag trodde att så skulle vara fallet även idag. Men tji fick jag och här sitter jag nu några timmar senare med en massa smutstvätt. Om jag hade haft en riktig lägenhet hade jag inte haft detta problemet. Jag stör mig.

Har iaf börjat dammsuga. Halva rummet är ju hyfsat rent, ska väl fortsätta snart antar jag. Har stekt pannkakor idag också. Åt några till lunch och några ska jag spara. Alltid bra att ha färdig mat när man är lat som jag. Det är också bra att åka hem för då slipper jag fixa mat själv. ;)

Det här inlägget började jag skriva innan mitt internet fick ryck och slutade funka. Tänkte att jag lika gärna kunde fortsätta på det istället för att skriva ett helt nytt. :P

Tillslut fick jag tvättat iaf, även om det bara blev två maskiner istället för tre. Men resten får jag helt enkelt ta med hem till Gbg. Det är sånt som händer. Blev inte gjort något mer vettigt idag. Dammsög inte ens resten av rummet. Haha. Ibland är jag bara för dålig på att förmå mig själv att göra saker.

Nej nu ska jag nog gå och sova. Börjar visserligen inte förrän kl elva, men sömn är alltid bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback