Sovdag

Jag fick som jag ville iaf. Jag ville ju sova borta denna helgen, och det är precis vad jag har gjort idag. Jag gick till kyrkan på morgonen och höll i söndagsskolan. Det gick inte så bra, men jag hoppas att barnen tog med sig något jag sa ändå. Sen åt vi semlor på kyrkkaffet. Det var gott. Efter det gick jag hem. Jag la mig på soffan och läste lite och efter kanske en halvtimme somnade jag. Vaknade igen halv fyra och jag gissar att jag sov i ungefär tre timmar. Det är verkligen inte likt mig. Jag har alltid haft jättesvårt att somna på dagen. Men jag behövde nog det tror jag och det var väldigt skönt. Fast nu är jag så där seg som man blir efter att man har sovit för länge mitt på dagen.

Jag fick ju iaf den här dagen att gå på ett väldigt smidigt sätt. Blev dock ingen storstäding, men jag trodde nog faktiskt inte att det skulle bli det heller. Jag är kass på att förmå mig själv att städa. Plocka undan är helt okej, det kan jag nästan tycka är roligt. Som den pedant jag är gillar jag när allt står på sin rätta plats. Men dammsugning och sånt annat är bara jobbigt. Visst är det trevligare när det inte ligger en massa oidentifierbart bös på golvet, men ärligt talat orka jag inte bry mig just nu. Kanske att jag tar tag i det imorgon, när jag ändå har tänkt tvätta. Det återstår och se om det blir gjort eller ej.

Bara fyra dagar tills vi ses nu vänner! =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bara 3 kvar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback