Lycka

Göteborg är ren och skär lycka för mig. Jag kunde inte hålla mitt leende borta när tåget rullade in på cenralen. Så där satt jag ensam på tåget och log för mig själv. Haha. Såg nog rätt kul ut skulle jag tro. Men lyckan stannade inte där. När jag kom av tåget såg jag min älskade mamma och blev ännu gladare. Vid bilen fanns även pappa. Jag uppskattar mina föräldrar sjukt mycket mer nu när jag inte bor hemma längre.

De körde mig till kyrkan och att komma in där vara bara glädje. Ett sånt härligt välkomnande kan man inte bli annat än glad av. Alla sken upp när de såg mig och ville krama mig. Jag är så lyckligt lottad! Såna här tillfällen gör verkligen livet värt att leva. Att veta att folk saknar mig när jag inte är här är också helt underbart.

Senare idag ska jag gå till LM och titta på Ruts PA-konsert. Det ska bli jätteroligt. Får träffa fler underbara människor där också.

Ikväll blir det en volontärträff hemma hos Alexandra. Det ska också bli mycket trevligt. Alla i vårt gäng är så härliga människor. Vet inte än om vi kommer bli så många, men vi som är där kommer få kul, det är jag säker på. Denna dagen kommer helt enkelt bli asnice. Hihi. Älska Göteborg och alla människor här! <3

Kommentarer
Postat av: emmy

jag har samma kansla. kan abra tanka det stora leende som kommer vara pa mina lappar dagen da mitt flyg gar ner for landning i gothenburg!! yeeeaaajjj aven om jag trivs har sa: goteborg, ni ar karlek for mig!

2008-02-20 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback