Lördag

I början av veckan tänkte jag att jag helst av allt skulle vilja sova bort den här helgen. Men nu känns det inte så. Inatt sov Hanna över här, för hon bor i Jönköping och dit är det svårt att ta sig på natten. (Eller överhuvudtaget, men det är en annan sak). Så imorse åt vi frukost och sånt. En dag börjar alltid bättre när man inte börjar den ensam. (Alltså detta tycker jag ju bara när jag är såpass mycket ensam som jag är, inte när jag bor hemma, då kvittar det typ.)


Har iaf varit på stan tillsammans med Sofia idag. Det var väldigt trevligt. Jag köpte ett rosa-svartrandigt linne. Det var fint tyckte jag. Sen åt vi baguetter till lunch. Jag tittade på lite jeans också, men jag blir alltid så deprimerad över att det aldrig finns några jag kan ha, så jag gav upp rätt fort. ;)


Så fick jag den här dagen att gå rätt bra. Nu är jag så trött att jag inte ens orkar göra något. Ska tala lite i telefon med olika folk senare. Det blir kul. Måste tyvärr fixa middag, men det ska jag nog klara. Imorgon ska jag vara ledare för söndagsskolan, så det är bäst att jag går och lägger mig i tid. Måste nog vara där vi nio så jag vet vad jag ska göra. Det kommer bli läskigt så ni får gärna tänka på mig då. Men sen efter det går nog morgondagen ganska fort. Jag ska försöka storstäda. Vi får se hur det går med det men... :P Måndag är tvättdag och sen börjar arbetet igen. Så jag klarar nog denna helgen rätt bra ändå.


På torsdag kväll sitter jag på ett tåg dem. Så får jag stanna i hela elva dagar! =) Det kommer bli jättekul och jag längtar redan massor. Ska träffa alla fina människor. <3 Tveka inte att höra av dig om du också vill träffa mig.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill träffa dig gumman!!!! tjoho ska bli kul att träffa dig igen, saknar dig massor ses snart!!! Puss och Kram

Postat av: Emelie

Välkommen till Göteborg :)

2008-02-03 @ 13:53:47
URL: http://ettarigoteborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback