Hem? Nej bort.

Om lite mer än en timme sitter jag på tåget igen. Påvg till Habo. När jag nu har varit hemma i mer än en vecka känns det helt fel att kalla mina tomma lägenhet i en håla på landet för hemma. Därför tänker jag inte säga att jag ska åka hem. Jag ska åka bort, eller kanske tillbaka. Det tar dock inte så lång tid tills det känns som hemma där borta också. (För allas info ligger Habo varken över eller under Gbg, utan rätt in i landet bara.) Jag trivs ju bra på jobbet och så där. Denna gången känns det inte allt för tungt heller. Vet ju att jag kommer tillbaka hem igen på lördag för att fira min födelsedag. =)

Min vistelse här har varit helt underbar, som alltid. Får dock för mig att jag typ måste göra massa saker och träffa massa folk. Liksom passa på när jag väl är här. Men jag måste ju ta det lugnt också. Detta har trots allt varit min semester. Jag är rätt nöjd med balansen ändå. Många dagar har ju blivit slappedagar eftersom folk har lättast att ses på kvällarna. Det är nog iofs några jag inte har hunnit med att träffa, men det får bli en annan gång. Ni finns ju kvar här när jag kommer tillbaka. Det känns bra att veta.

Avslutar med att säga som en sjukt rolig och söt kille: Göteborg, ni är kärlek för mig! <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Du citerade just min blivande brudgum =) jag ska så gifta mig med honom när jag blir stor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback