Jag ÄR Santa Lucia!

Santa Lucia-Malin ska idag fira Lucia, igen. Gårdagens Lucia-tåg var mycket mysigt och det gick väldigt bra för oss allihopp. Väl valda vänner kan få titta på bilder och små korta filmer från tillfället om så skulle önskas. Idag blir det bakning och annat Lucia-mys under kvällens hemafton. Tyvärr är det många som flyr skolan för att gå på partaj i Gbg, men vi som stannar kvar kommer nog att få det trevligt ändå, utan dem.

Eftersom jag är rätt inkompentent vad gäller datorer och annat tjafs förstår jag inte alls hur man lägger till ett youtube-klipp på sin blogg. Därför kommer här istället en länk till en skojig sak som man kan titta på så här på Lucia-dagen.

http://www.youtube.com/watch?v=hIxaIAEhh28

Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja plugga på den bajsiga tentan. Jag tror inte att ni förstår hur tråkigt det är. Lid med mig. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag känner allt du känner älskling!



Puss bajs

Postat av: Trasan

Jag har gett dig en award och utmärkelse i min blogg,kolla in!

2008-12-19 @ 11:54:57
URL: http://misshardass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback