Gny och gnäll och ynk...

Ikväll känner jag för att gnälla lite granna. Och det får jag faktiskt, för det här är min blogg. Så det så.

Ingenting känns kul just ikväll. Jag har varit lite ur gängorna på sista tiden. Vet inte vad det är med mig. Är trött och hängig, och sen har vi ju dessa humörsvängningar jag talade om igår. Någonting är fel tror jag. Det är något som saknas, men vad det är vet jag inte. Ska nog sätta mer ner och grubbla lite grann över det, så kanske det kan bli bättre sen. Sen vet jag att avsaknaden av sol påverkar mig något enormt. Jag kan aldrig vara så glad på vinterna som jag är på sommaren, inte ens om jag försöker. Jag behöver energi! Kan någon ge mig solen i julklapp tack? En utlandsresa skulle iofs duga.

Gick in på tjuvlyssnat.se för att pigga upp mig lite grann och hittade denna mycket intelligenta dialog som jag bara är tvungen att dela med mig av:

Två platinumblonda fjortistjejer ~16 sitter och diskuterar sin dag. Tjej 1 verkar lite nedstämd.
Tjej 2: Men hur mår du egentligen gumman?
Tjej 1 (gravallvarligt): Alltså, jag vet inte... Jag kanske måste ta en bloggpaus.

Där har vi det. Lösningen på mitt problem. Jag måste ta en bloggpaus. Haha. Jag slutar aldrig förundras över vad folk i vårt land kan kläcka ur sig. Gå in och läs själva vettja.

Äsch det blir inte bättre än så här. Andakt om typ en halvtimme, den ska jag gå på. Tills dess kanske jag ska läsa lite i en skolbok, eller göra något mindre vettigt. Det märker vi. God natt.


Kommentarer
Postat av: Rut

Min kusin sa en klok sak en gang: ju mindre man forsoker vara lycklig, desto mer inser man att man ar ganska lycklig. Kanske det inte ar nat som saknas? Det finns ju inget enkelt svar pa nat i livet. Inget mal, ingen perfektion.

Jag vill ge dig en kram. =)

2008-12-03 @ 18:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback