Ingen täckning

Tänkte bara tala om att det inte finns någon täckning på min skola. Någonstans. Det innebär att jag inte kan ringa och oftast inte får sms som folk skickar förrän många timmar senare. Detta innebär inte att jag vill att ni ska sluta höra av er till mig. Jag bara säger det så ni vet varför jag inte svarar. Testa mail om ni vill mig något.

Annars är skolan jättebra! Massa trevliga människor och sånt. Nu måste jag sluta skriva, för ikväll tar jag tåget tillbaka dit. Bättre uppdatering kommer en dag när vi har internet i vårt rum, vilket jag tror blir snart.

Ta hand om er vänner, och grattis till Mia och Maja som fyller år idag. :D

Kommentarer
Postat av: katta

visst är det helsjön? eller? neej, nu har jag en känsla av att jag är förvirrad. glad att du trivs iaf! jag är säker på att du emd din personlighet kommer att skaffa vänner för livet där. puss!

2008-08-29 @ 20:34:51
Postat av: katta

by the way! skicka en bild på gaddarna! :D

2008-08-29 @ 20:35:28
Postat av: maja

haha där såg jag allt din gratulation! tacktack. puss m

2008-08-31 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback