La la la la la

Nu ska jag alldeles strax gå och sjunga i kören. Jag vill bara inte att min blogg ska dö. Jag vet inte vad som hänt, men jag kommer aldrig på något bra jag vill skriva nu för tiden. Kanske har jag växt ifrån den, eller också händer det inget av värde i mitt liv.

I lördags åkte jag hem till Gbg. Helt spontant, bara så där. Jag pratade med Rut vid tre kanske och sen tog jag tåget som gick kvar över fyra. Det var härligt att göra något oväntat och härligt att spendera helgen med människor jag bryr mig om. Ifall jag hade stannat här hade jag fått tillbringa den ensam, vilket kan vara ganska trist.

Men igår iaf så blev jag bjuden på middag hem till Susanna. Det var jättetrevligt tycker jag. :) Skönt att folket här tar hand om mig, synd att de har så lite tid.

Nej nu börjar kören och jag vill ju inte komma för sent. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback