Tisdagkväll

Tänkte inte sväva ut i något seriöst och djupt babbel så här på kvällskvisten. Det hade kunnat gå illa med det. Nej jag ska bara berätta att jag överlevde barnen och det var faktiskt ganska roligt. På S:t Johannesklubben får barnen välja vad de vill göra och jag satt med några som ville göra gipshänder. Det slutade med att de flesta gjorde sin hand i gips, men det var kul. Speciellt en tjej som hade väldiga problem med att få ut sin hand. Jag fick hjälpa henne. Sen var det en kille som sa till mig: "Är du också fröken?". Det tyckte jag var väldigt roligt. Jag har aldrig vara fröken förut. Jag svarade att jag var lite fröken.

Senare på kvällen när barnen hade gått hem så var det dags för ungdomskören. Det var jätteroligt att få sjunga igen! Har verkligen saknat det. Bara uppsjungningen har jag saknat så det var underbart att få ha. Och sen att sjunga. Mm mums. De var riktigt bra också. Inga killar med denna gången, men det finns tydligen några i vanliga fall. Så vi var 8 tjejer. Jag ska visst vara alt för de hade bara två stycken så jag tyckte att det kunde behövas en till. Det var inte så farligt låga stämmor så det gick bra. Det är egentligen roligare med alt eftersom melodin oftast ligger i sopranen. Det var även kul att träffa några i min egen ålder. =) 

Nu är det dags att sova, men nu vet ni i alla fall att jag lever. Dröm sött kära vänner. Jag saknar er!  


Kommentarer
Postat av: Louise

Kul att se =) haha så du gillar barn ändå?! litegrann iafl.. ;) vet du vad malin? Samir oh kitty och några fler vill gå till Liserberg i helgen och ha 5-kamp. De hade planerat för lördagen, men jag tänker iafl propagera för söndagen ;) det vore ju sjukt bra! hahah men vi syns iafl på söndagen. ha det underbart. kram

Postat av: majsan

och vi saknar dej! jag vill att du leder en kör för mej också.

2007-09-20 @ 17:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback