Helsjön

Idag ska jag åka på kurs. Ska vara borta till fredag. När jag kommer hem kommer jag nog bara vara i Gbg i 2 dagar. Jag kommer sakna alla så förfärligt mycket! För första gången i mitt liv ska jag lämna tryggheten som jag har här. Tryggheten i min familj och mina älskade vänner. Men det kommer bli bra. Det vet jag. Efter några dagars deppandet så. :P

Ser inte fram emot denna kursen dock. Det blir säkert bra och så, men jag gillar inte att vara i skogen. Jaja jag ska sluta klaga och sluta leva upp till mitt rykte om att vara negativ. För det vill jag inte vara. Alltså, det ska bli jätteroligt att åka på kurs och lära sig saker och träffa de andra volontärerna. (Det kan jag ju försök intala mig själv iallafall.)

Nu hade jag nog inget mer att säga. Ha det så bra här hemma. Sakna mig och ring mig.


Gud när ska jag bli fridlyst slå upp i en bok:
 hon är en ovanlig art så förbjudet att såra, sätt henne tillbaks där hon stod.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Älskade vän. Jag skulle ordna ett helt naturreservat åt dig och dina stjälkar om jag kunde. Ring hem ofta. (Jag pratar med dig på telefon nu) (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback