Det kommer bara leda till nåt ont...

Den här dagen kan omöjligt bli bra. Vaknade med gråten i halsen och saknade Gbg så oerhört mycket! Var jätteroligt att träffa alla fina vännerna igår på Liseberg, men det gjorde nog att saknaden blev större... Nu sitter jag alltså här på jobbet och har ingenting att göra. Min nästa planerade tid är 13.30 då jag ska ha handledarsamtal. Hoppas jag inte börjar gråta då... Innan dess ska jag väl hinna med att äta lunch och sen kanske jag ska följa med Mattias till skolan. Men han är inte här än så jag vet inte hur det blir med det...

Jag blir trött på mig själv att jag ska känna så här. Jag har velat bli volontär i flera år så varför kan jag inte vara glad över denna möjlighet? Det blir säkert bättre när jag lär känna folk i ungdomsgruppen. Om jag nu gör det...

Usch det här var ett tråkigt och deppigt inlägg. Igår var det höstdagjämningen. Idag kommer alltså natten att vara lite längre än dagen och det blir bara mörkare och mörkare... Fy. Ja, jag är negativ och låt mig vara det då. Kan inte komma på mycket som kan göra den här dagen bättre. Jag längtar tills den är över. Längtar också till lördag kväll för då sätter jag mig på ett tåg hem.

Jag är den mest patetiska människan i världen.


Kommentarer
Postat av: emmy

jag kan nog lova dig att alla människor som kommer till ett nytt ställe, helt ensamma, känner exakt som du. Om jag inte kommer att göra det, då blir jag orolig. Jag vet bara att det kommer att bli bättre för dej, jag är helt säker. Jag menar, hur länge har du varit där? inte är det månader? nepps. Jag tänker på dig! pussar

2007-09-24 @ 18:56:13
Postat av: Louise

Det kommer att bli bra. Tills dess, låtom oss deppa ihop. kramar på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback