Väntan...

Här sitter jag nu och väntar på att få jobba. Man skulle kunna tro att jag hade formulerat den meningen fel, men det har jag faktiskt inte. Jag sitter här och ser fram emot att få jobba. Ikväll är det ju ungdomsgrupp och det är roligt. Nu har jag ingenting vettigt att göra så därför har jag tråkigt. Har verkligen inget vettigt att skriva här. Har ju skrivit så mycket på sista tiden att jag har tagit upp allt av intresse.

Om nu inte detta inlägget ska vara totalt onödigt så måste jag väl skriva om något. Vi har börjat öva på luciasånger i körerna jag jobbar med. Det ska bli mysigt med lucia, advent och jul. Julen kommer nog bli extra trevlig i år eftersom jag inte är hemma så ofta. Ser fram emot en mysig helg med familjen. Jag gillar egentligen inte vintern, man skulle kunna säga att jag hatar den. Men julen är trevlig och det får väl kompensera lite.

Nu är det bara två timmar kvar tills jag kan gå... Ska äta middag innan dess också. Får väl hitta något sätt att få tiden att gå... Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback