Söndag kväll

Allt känns så tomt när jag har haft en fin vän på besök hela helgen och hon inte längre är kvar. Men det kan faktiskt vara lite skönt att vara ensam också. Så länge det inte går till överdrift. I alla fall så har helgen varit väldigt mysig. Tack Louise för att du ville komma hit och förgylla min gråa vardag.

Appropå grå, så har det kommit massa snö här. Okej, massa var väl kanske att ta i, men den ligger kvar iaf vilket jag tvivlar på att den skulle göra i gbg om det började snöa där... Vet ärligt talat inte vilket jag föredrar... Nu är det väldigt halt på gatorna och det suger ju för då kan jag inte cykla... Det innebär att jag måste gå och bära på massa tunga kassar när jag handlar. Men slask är ju något av det värsta som finns, blöta fötter och sånt otrevligt. Så det kan väl kvitta var jag befinner mig, rent snömässigt... :P Nog pratat om snö.

Jag har kommit på varför man mår dåligt av att vara ensam. Det är för att man inte skrattar så mycket som man behöver. När man skrattar utsöndras det ju endorfiner som gör att man känner sig lycklig. Det är därför denna veckan har varit så bra också. Den har innehållit många härliga skratt. Jag hoppas nu på många fler. Nästa helg blir det nog en del för då kommer Rut hit. Men jag hoppas att jag inte behöver vänta så länge.

Nu kan jag inte komma på något mer att säga.

Kommentarer
Postat av: emmy

du är s¨å duktig som klarar att bo där helt ensam. undrar hur länge jag hade stått ut?! man kan skratta sj också. eller ringa ngn som kan skratta med en =)

2007-11-14 @ 10:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback