Mamma!

Jag har kommit på att jag inte är mogen att flytta hemifrån... Jag saknar min mamma! Jag känner mig som en liten rädd femåring som bara vill krypa upp i mammas famn och låta henne styka mig över håret tills tårarna tar slut... Var bor jag här för? Alldeles ensam... Jag vill hem!

Jag är en dålig människa och en dålig vän som bara gör saker fel... Jag längtar till helgen då älskade Louise kommer hit! Jag tycker så mycket om dig! Du är så bra på att göra mig glad igen vännen! <3

Jag skulle behöva en vän. Vill du vara min vän?

Kommentarer
Postat av: Louise

men snälla söta. säg inte så. du är en bra vän. punkt.

Postat av: Jenny

Men Malin, bara för att jag sa att jag tyckte du hade gjort fel så betyder inte det att du är en dålig vän. alla gör fel, get oer it liksom.

2007-11-05 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback