Sjuklingen är tillbaka

Nu är jag nästan frisk igen. Vi låtsas att jag är frisk så att mina vänner kan komma hit ikväll. :P Hihi. På den korta tid jag var så sjuk att jag inte orkade gå in på datorn hann blogg.se ändra layout. Mycket spännande. Öh. Iallafall nu ska ni få en uppdatering av mitt oerhört spännande liv de här sista dagarna.

I onsdags eftermiddag och kväll så gjorde jag färdigt allt det sista med PA. Det handlade mest om att sätta ihop boken och så där... Men det tog ett tag, även med både mammas och pappas hjälp. Sen sydde jag även ett nunnedok tillsammans med pappa. (Okej pappa sydde det och jag kollade på TV samtidigt.) När allt med PA var färdigt och jag skulle gå och upp lägga mig kände jag att jag var på väg att få feber. Fast det ignorerade jag,  jag hade ju inte tid att bli sjuk.  Men ingoreringstaktiken funkade inte så bra... Vaknade med 38. någongting graders feber... Så det var bara att stanna hemma...

Torsdag och fredag ägnades åt sömn och TV-tittande... Ungefär allt jag orkade med... Det var verkligen jobbigt att behöva gå upp och gå på toa... Och äta ska vi inte tala om för då var jag ju tvungen att gå ner också... Shit alltså... :P Nej lite tar jag väl i... Men det var ganska jobbigt... Tiden segade sig även fram med hjälp av tankar på allt jag missade i skolan och tankar på att folk säkert trodde att jag skolkade pga PA. Fast Maria lämnde det till Sture i torsdags, så det så. :P Men att jag missade 3 timmars övning på Sound and Music, vår sista ensamblelektion inför musikafton där vi ska vara med, vårt fina nunneuppträdande i Domkyrkan och sista psykologilektionen inför hemtentan känns ganska surt... Fast jag kunde ju inte göra så mycket åt att jag blev sjuk just nu, även om det var dålig tajming.

Jaja nu ska jag sluta klaga för jag är nästan frisk. Har ingen feber längre och orkar sitta här. Har dock åkt på en jobbig snuva nu men men... Det går väl också över antar jag. Nu ska jag duscha för mitt hår är sjukt skabbigt. Sen ska jag vila och knarka lite ipren så jag är pigg och glad ikväll när mina fina änglar kommer hit. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linda

mkt trevlig kväll! thanks! =)

2007-03-05 @ 08:21:41
Postat av: Sofia

Bejbi! När får man se kort från den där partykvällen då ;) Vill prata med dig om sound of music också.. har ev en kompis som också vill gå. Kram på dig din gula prick *kram*

2007-03-05 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback