En helt vanlig måndag... Eller?

Kanske inte så där jättevanlig... Jag brukar inte så där jätteofta ligga i sängen hela måndagen och vara fastklistrad framför serier som 7th Heaven och Fresh Prince i Bell Air. Dock hade det varit ganska mysigt. Om man tog bort hostan, huvdvärken och snuvan. Hehe. Fast om man hade tagit bort just dessa tre saker hade jag ju inte varit hemma från första början... :P

Iallafall, efter att mina flickor gått hem i lördags var jag helt slut... Feber hade kommit tillbaka och jag fick tillbringa söndagen i sängen igen... Tyckte inte att det var en bra idé att gå till skolan idag då... Men imorgon måste jag gå dit... Eller jag måste liksom ändå ta mig utanför lägenheten, vilket jag inte har varit sen i onsdags (shit är det verkligen så längesen?). Ska nämligen till odontologen och få resten av min tandställning, i överkäken denna gång. Mums. Iallafall eftersom jag ändå måste anstränga mig med att duscha och klä mig kan jag lika gärna vara i skolan några timmar innan tandläkaren... 

Hoppas verkligen jag är frisk till på torsdag för då ska jag och Maria sjunga solo på musikafton ju! Kom dit vettja. Kl 18.45 i LM's bamba. :P Det hade varit så himla tråkigt om vi måste ställa in vår sång för att jag inte kan sjunga. Vill ju verkligen. Utan dina andetag med Kent är det som gäller. Fin duett med hemmagjord stämma av vår lärare som Maria gör så bra.  Jaja det enda man kan göra är att be... Och möjligtvis käka halstabletter.

Måste bara tillägga innan jag gör sorti att lördagskvällen var jättetrevlig, tro inget annat. Jag ångrar verkligen inte att jag bjöd hit er flickor. Att jag fick tillbaka feber efter ni varit här är smällar man får ta. Det var ni värda. Tycker om er så mycket. Och ni som inte var där, ni saknades ska ni veta!

Nu gick jag. Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

:) mkt trevlig lördagkväll. Hoppas du blir frisk så du kan sjung. kan dock inte komma :( lycka till med allt stål eller vad tandställningen nu består av. puss fina flickan min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback