Det är över nuuu...

Ful låt som jag kom att tänka på när jag just tänkte på att projektarbetet är helt färdigt, för evig! Gaaah! Lyckan är toltal. Igår hem på spårvagnen höll jag på att börja gråta av lycka i min ensamhet. Tur att jag inte gjorde det, det hade sett lite knasigt ut och jag var ju inte alls ledsen! Ni fattar. Jag är glaaaaaaad! :D

Vad mer finns att säga? Inte mycket. Allt är bara så bra nu. Vårväder (inte idag men i helgen) och sol. Projektarbetet är färdigt. Livet bara leker. I helgen ska jag vara hemma för första gången på att långt tag. Det ska bli gött. Ingen brist på saker att göra heller, finns lite att plugga men inte ens det stör mig.

Ikväll blir det girls night in hemma hos Rut tillsammans med Lousie, Eva-Linn och kanske Petra. Det ska bli mysigt. Vi kommer nog sjunga (hoppas jag), talas vid om livet, se på film (möjligtvis) och äta godis. Riktigt mysigt kommer vi alltså ha det! Tycker om mina fina tjejer och är så glad att jag känner er! (L)

Nu ska solstrålen gå. ;) Hehe. Nej men jag menar vad jag säger. Jag är lycklig! Och det önskar jag dig också.   

Kommentarer
Postat av: Linda

en dag kommer ett inlägg till dig också. vänta du bara.. För du är inte så dum du heller ;) Men så länge kan du hålla till godo med den här dikten:

Malin du är väldigt söt.
Även när du är blöt.
Ingen annan spelar Kurt som du,
jag vill höra dig sjunga nu!
Din blogg är riktigt cool,
Nu ska jag ut, för det är sool...
Puss och kram,
en skum banan...

2007-03-24 @ 13:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback