Vilken dag

Oj... Vet inte vad jag ska säga egentligen... Har tömt mig på tårar nu iallafall. Kan ju vara lite skönt. Skönt att rensa typ... Men jobbigt samtal... Jaja. Ingen fattar för det är inte meningen...

Jag behöver någon att krama. Vill ha någon som kan hålla om mig och trösta mig. Ta hand om mig.

Måste ha med lite ur världens vackraste låt här också...

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore jag
utan dina andetag


Utan mina vänner skulle jag inte överleva! Glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: Lollo

=)

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2007-01-19 @ 18:18:17
Postat av: emmy

du får en kram av mig du. och jag vet exakt vad du menar. exakt exakt.

2007-01-20 @ 10:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback