Trevlig kväll i trevligt sällskap

Igår åkte jag till biblioteket och fick till och med låna om boken som var försenad och behövde inte betala! Det var väldigt bra. Tyvärr regnade det när jag skulle hem... Men sånt får man tåla. Så efter middagen var det dags att försöka bestämma var och när vi skulle ses.

Det slutade med att vi gick hem till Ludde. Vi var jag, Maria, Linda, Johannes, Sofia, Nadia, Samir, Rut, Anna och John. Kvällen bestod av flummande med något skumt spel som Ludde spelade innan alla hade kommit, en låååång omgång Alias där jag och Linda kom tvåa. Attans att vi inte vann, men det gjorde Sofia och Nadia. Roligt var det iallafall. Sen såg vi en asskum film som heter Napoleon Dynamite. Flummflummilumm så att säga... Sen när folk började gå som lekte vi  slå-våra-händer-i-takt-på-knäna-och-bilda-en-flummig-historia-leken som Linda döpte den till. Haha. Det blev många sjuka meningar som vanligt. Vi gjorde en fin version av Vår fader i slutet också. Sen var det dags att gå hem när klockan var lite över 1. Jag, Linda och Johannes gick till Stabbetorget där vi fastnade i kanske en halv timme eller så... Vi hade många trevliga samtal där. Sen följde Johannes mig hem som den gentleman han är. :P 

Undra vad jag ska hitta på ikväll tro? Hade tänkt försöka skriva på min bok idag. Får se hur det går med det. Men allt löser sig iallafall till slut. Det är skönt att kunna lita på att det stämmer. 

Kom och se, detta mysterium  
skapelsens Herre
hänge på ett kors.
Kungars kung offrar sitt dyra blod
tyngd utav ångest,
smärta och kval.

Glöm nu aldrig det! Glöm aldrig hur älskad du är. Det var för din skull.


Kommentarer
Postat av: Linda

Malin. Du är helt grym. I like you. Puss.

Ibland är det bra att ha en gentleman till vän...

Postat av: Linda

du är onårbar. jag vill träffa dig jag vill träffa jag vill träffa dig.

2007-01-05 @ 21:47:47
Postat av: Jenny

Åh, älskade! Tycker så mycket om dig!

2007-01-06 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback